אירועי עובדים ורווחה

אירועי חברה ואירועים לרווחת העובדים הם דרכו של ארגון לחזק את יחסיו עם עובדיו, להטמיע בהם מסרים חשובים,  ומעל לכל – להביע הכרת תודה לעובדיו. הדרך הטובה ביותר להגיד תודה היא לארגן אירוע אקסקלוסיבי, מרגש, מעשיר ומעצים לעובדי החברה

מניסיוננו כמהנדסי חוויות בפרומרקט, אנחנו יודעים בדיוק איך ליצור אירועים מותאמים אישית שיהלמו את הרוח והמהות האמיתית של כל ארגון, בין אם מדובר בפעילויות גיבוש לצוות ובין אם חופשת חברה יוקרתית או מסיבת השקה אלגנטית. תתכוננו לחוויה בלתי נשכחת!

קונספט יצירתי  I  לוקיישנים ייחודיים  I פעילויות גיבוש מקוריות  I  הקמת מתחמים  I  מיתוג ועיצוב I  מתנות לעובדים 

חברת החשמל

5 אירועי עובדים לחגיגות 100 שנה לארגון

באמפי אשדוד וקריית מוצקין ל-20 אלף עובדי חברת החשמל

מיצגים והופעות של עומר אדם, משינה ועידן רייכל

Perion

מסיבת פורים

אירוע ערב במשרדי החברה, לחברת היי טק.

מסיבת פורים ל 180 איש, בקונספט מסיבת פיג'מות.

שכלל- דוכני כיבוד (אבולעפיה, מתוקים וכו'), כולל הנחייה ע"י מנחה מקצועי, פינות אסטרולוגיה, עמדות משחקי יריד, הדפסת פיג'מות לפי בחירה במקום ועוד.

100 שנה לבנק הפועלים

אירוע עובדים לחגיגות 100 שנה לבנק

קרייאטיב, תכנון, בימוי והפקת אירוע 100 שנה לבנק הפועלים!

6,000 עובדי הבנק בלייב פארק ראשל"צ: סיפור מאה השנים של הבנק, בהנחיית עובדי הבנק ועמוס תמם. עם שרית חדד, אילן פלד הסטנדאפיסט, ומופע שלם של חנן בן-ארי.

אירוע קמעונאים JTI

"מרחבא מרקש"

כחלק ממהלך שנתי וחיזוק החיבור עם הקמעונאים יצרנו אירוע שיא  – חגיגה סוחפת בסגנון מרוקאי. 1200 אורחים הגיעו למסיבה מעוצבת, מושקעת וחוויתית שהייתה מלווה בתפאורה מרוקאית, מיצגי אש, רקדניות בטן, תחרות משחקים אינטראקטיבית נושאת פרסים והופעה של ליאור נרקיס.

ICL

אירוע הוקרת עובדים ותיקים

באירוע חגגנו יחד עם העובדים 10, 20, 30, 40 ואפילו 50 שנות וותק בחברה. הקונספט –  "עשינו דרך מלאת ערך" ליווה את המיתוגים ואת התוכן הבימתי.

הפקנו עבור החברה סרטונים אשר מציגים את העובדים הוותיקים ומעצימים אותם, כתבנו והקלטנו שיר יחד עם ראפר מוכשר שעלה ביחד עם העובדים להופעה על הבמה, סנטד אפ מותאם אישית נוצר עבור האירוע, וחולק גיליון עיתון ותיקים מיוחד שהופק לאירוע. סגרה את הערב המרגש הופעה של חנן בן ארי.

בנק הפועלים

מסיבת סוף שנה לעובדי החטיבה הטכנולוגית

אירוע סוף שנה לעובדי החטיבה הטכנולוגית של בנק בזאפה מידטאון.

כלל האירוע כמחווה לצביקה פיק שבא לידי ביטוי בעיצוב האירוע ובמוזיקה.

אירוע בשילוב להקות הבנק ועילי בוטנר וילדי החוץ.

קבוצת ח.י.

חגיגות 36 שנה לקבוצת ח"י

קרייאטיב, תכנון, בימוי והפקת אירוע לרגל חגיגות  36 שנה  לקבוצת ח"י אלקטרוניקה.

 "פעמיים ח"י" בפארק רעננה ל-3,000 איש, עיצוב מרהיב עם בינויי ענק, ברים ענקיים, פריסת קייטרינג בכל האמפי, אייטמים בימתיים מרשימים משה פרץ אירח את אברהם טל במופע ייחודי שנבנה לטובת האירוע, פריצות של ליאת הר לב.

אירוע העובדים הגדול של תדהר

אירוע שכולו תוכן במה מרתק, עם סרטים ומצגות, הרצאות בסגנון TED, התכנסות ממותגת עם חוויות ונראות לפי הקונספט של האירוע. מהצהרים ועד לארוחת ערב ומשם המשכנו להופעה של שרית חדד ואתניX שהרימו את כולם למסיבה סוחפת! ביתן 2 כ- 1500 אורחים.

חברת קליל

נופש עובדי החברה

4 ימים של נופש מפנק ומושקע לכל עובדי ועובדות קליל ובני משפחותיהם במלון יו קורל באילת, כולל הסעים, השכרת המלון כולו, מיתוג כל המלון, אירועים ופעילויות סביב השעון עם התאמה לכל טווחי הגילאים כולל אירוע ערב מרכזי, קבלת שבת עם נגן בוזוקי, מסיבת בריכה פינוקים, מתנות ועוד

חברת פלסאון

אירוע עובדי ועובדות ובני/בנות זוג

ערב שכולו חגיגה, אוכל משובח, בר מפנק, עיצוב ומרהיב, סרט עובדים מדוייק ומרומם והופעה אחת שנבנתה במיוחד לאירוע זה – שרית חדד ועברי לידר.

האודן

יום גיבוש חוויתי לעובדים

כמו בכל שנה ברוקר הביטוח הגדול ביותר בישראל מוציא יום גיבוש חוויתי ל250 עובדיו. ליווינו את האודן מתחילת התהליך, מהגיית הרעיון ועד הפקתו בפועל. בחרנו קונספט יווני "האודן יאסו!". בבוקר יצאנו לפעילות בסגנון 'המירוץ למיליון' בכל רחבי הארץ, החברה חולקה לקבוצות של 12 משתתפים, כל קבוצה קיבלה ואן ממותג ונהג צמוד ויצאנו למשימה!

כל המשימות והחידות היו בסגנון יווני, והתחנה האחרונה- חוף אכזיב. שם חיכינו לקבוצות עם מסיבה בסגנון יווני עם אוכל טוב, משחקי חוף, פינוקים, הופעה של היווניה, ומסיבה עד אמצע הלילה בליווי DJ.

בזק בינלאומי

אירוע השקת המיתוג החדש לעובדים ופרידה מהתוכי

בזק בינלאומי TECH  יצאו לדרך חדשה וקיימו כנס חברה ראשון כחברה עצמאית.

האירוע שם את המיתוג החדש במרכז וכלל התכנסות חווייתית, ארוחת בוקר מפנקת ובימוי כל החלק האמנותי שכלל, בין השאר, מצגת מנכ"ל, הוקרת עובדים, סרטים בלתי נשכחים לפרידה מהתוכי וסטנדאפ של שלום אסייג – התוכי בכבודו ובעצמו.

האודן

20 שנה להאודן

חברת האודן ישראל, ברוקר הביטוח הגדול בישראל, ציינה 20 שנה להיווסדה, ובחרה בנו להפיק להם את החגיגה!

שלושה ימים של אירועים וטיולים לעובדים והנהלה מרחבי העולם, במרכזם, אירוע השיא בקונספט של ROCK  בטראסק נמל ת"א: ערב מלא בהפתעות עם שתי במות שונות, עיצוב ייחודי ומותאם עד לפרטים הקטנים, אייטם עם 'פירומניה', מופע של REDBAND  ההורסים ומסיבה סוערת עםDJ  איתי גאלו. 

AQUESTIA

אירוע גיבוש עובדים

יום פעילות עמוס חוויות מרגשות ומגבשות ל-400 עובדי אקוסטיה, בירושלים. 

סיורים חווייתיים בעיר העתיקה ובשוק מחנה יהודה. צ'לאנג' המירוץ למיליון ברחבי מיני ישראל ולהקת אוברטון שהקפיצה את כל העובדים בשעות הערב. והכל עמוס באוכל טוב ומשקאות ללא סוף… את ה'ביחד' הזה אי אפשר היה להפסיק!!!

דלתא ישראל ודלתא גליל

מסיבת פורים

מסיבת פורים לעובדות ועובדי דלתא – מסיבת רחוב שמחה וצבעונית.

בר מפנק, דוכני אוכל רחוב, שחקנים, להטוטנים, אקרובטים, מופעי פריצות, חידונים, הפעלות, תחרות תחפושות ועוד

חברת צורון

נופש עובדים

אוברנייט לעובדי ועובדות חברת צורון, כולל פעילויות מגבשות, פינוקים, אירוע ערב מרכזי עם טקס מצטיינים ומופע של אורי חיזקיה, מיתוגים ומתנות מפתיעות בכל נקודה בנופש ובעיקר חשיבה איך העובדים יחזרו הכי מגובשים, עם גאוות יחידה ותחושת שייכות לארגון.

NICE

פסטיבל סוף הקיץ לעובדים ומשפחותיהם

ליום אחד בלבד הפכנו את הסופרלנד לנייס-לנד. סגרנו מתחם ענקי, והסבנו  אותו לגן השעשועים מהמם, צבעוני ובלעדי לעובדי נייס ומשפחותיהם.
מלבד המתקנים המשעשעים וכל מתקני הלונה פארק הרגילים, הוספנו כמה אטרקציות מיוחדות משלנו, עם פעילויות כיפיות להורים וילדים, ושיא הפסטיבל: הופעות של כוכבי הנוער הגדולים בישראל – נועה קירל וסטפן.

אלביט מערכות

אירוע כיף לעובדים ובני משפחתם

יום כיף בקונספט גיבורי-על לכל המשפחה. 6,000 המשתתפים נהנו מהפנינג והפעלות לילדים במשך היום  ומהופעות חיות אל תוך הלילה.
בין המופעים המרכזיים: מופע הילדים "תות וקצפת" והופעות חיות של סטטיק ובן-אל תבורי ומוש בן ארי. מנחה הערב היה השחקן גיא לואל.

הקרנבל הלטיני של אלקטרה

13 שעות של פסטיבל לטיני מטורף בחוף דור

350 העובדים של אלקטרה בנייה ואלקטרה מגורים נהנו מחגיגה אחת גדולה, של המון אוכל טעים – מארוחת בוקר מושלמת ממעדנייה לטינית, טאקו ואמפנדס לארוחת הצהריים, ועד אסאדו מושחת בארוחת הערב.
לאורך היום נהנו העובדים ממגוון סדנאות ופינוקים כמו: יוגה, מניקור ופדיקור יוקרתיים, ספא דגים, מסאז'ים מפנקים, אטרקציות ספורט ימי, קוקטיילים טעימים, סדנת פוקר מקצועית וסדנת מיקסולוגיה מפתיעה. ולסיום הפתענו עם מסיבה ברזילאית עם רקדנים ברזילאים, מתופפים והופעות קפוארה.

מגלים את Mars

פעילות גיבוש עובדים ויום כיף

מרס ביקשו מאיתנו להפיק אירוע השקה פנימי לעובדי החברה, שיתמקד בחטיפי מרס, כמו באונטי, מלטרס, טוויקס ו-m&m. התוצאה הייתה משחק "חפש את המטמון" מדליק שהתחיל ב"מכתב כופר" המודיע על חטיפת החטיפים ושולח את העובדים למשימת הצלה. העובדים הגיעו לנמל תל אביב, התחלקו לקבוצות ויצאו לדרך בעקבות רמזים שנשתלו באזור. לאחר מכן השתתפו העובדים בסדנת שוקולד על טהרת חטיפי החברה עם השף קונדיטור מיקי שמו בבית הספר לבישול דנון. יום הכיף נחתם בארוחת ערב מפוארת והרמת כוסית בטוקהאוס.

MSD

טיול גיבוש לעובדי חברה

חברת MSD עורכת מדי שנה אירוע לעובדים לסיכום השנה שחלפה ובמהלכו מעניקים פרסים לעובדים מצטיינים. חגגנו את הצלחת החברה בטיול גיבוש בים המלח, שכלל פעילויות שטח אקסטרים לצד חוויות מפנקות במיוחד.
כמה מפעילויות הטיול הנבחרות: טיול טרקטורונים, מסע אופניים במדבר, מסאז'ים מפנקים על החוף ואירוע ערב נוצץ בסגנון טקס האוסקר שבו חולקו תעודות הוקרה לעובדים מצטיינים.
האירוע כולו, מהעיתון של הבוקר ועד לחדרי בית המלון עוצב ומותג בקונספט ובשפה גרפית מיוחדת שיצרנו בלעדית לאירוע.

אלקטרה: כנס תוכנית העבודה לשנת 2018

יומיים מדהימים של אירוע מלא בתכנים, אתגרים וחוויות יוצאות דופן תחת הקונספט של "המעז - מנצח"

התחלנו בכנס מעורר השראה שאירח מרצים ואורחים מרתקים.
המשכנו עם ארוחת ערב יוקרתית שכללה 5 מנות שף ומופע מדהים של אמני אקרו-בלנס ורקדנים, וקינחו במופע סטנד אפ של אדיר מילר.
ביום השני הוזמנו העובדים לאירוע אקסטרים בפארק תמנע בתוך אוהל שקוף עצום שהוקם במיוחד לאירוע, עם בנג'י מגובה 72 מטר, אופנועי שטח, רייזרים, טרקטורון מעופף, סנפלינג, אומגה ועוד אינספור אטרקציות סוחפות.

בנק הפועלים
חוגג את פורים
ברידינג 3

בנק הפועלים החליט לחגוג את פורים בגדול, אז הפקנו לעובדי הבנק מסיבה גדולה מהחיים

הבאנו את פסטיבל המסכות של ונציה היישר לתל אביב, עם עיצוב שהימם את כל אורחי המסיבה, רקדנים בתלבושות ונציאניות אותנטיות, שולחן עמוס פינוקים, והדובדבן שבקצפת הופעה אקסקלוסיבית של עומר אדם