קהילה, חברה ופרוייקטים מיוחדים

פרומרקט גאה להיות שותפה בפרויקטים ואירועים מיוחדים שמקנים ערך מוסף ללקוחות, לקהילה ולעולם כולו. בין אם מדובר בסוגייה חברתית ובין אם העלאת מודעות למטרה חשובה או נתינה בחזרה לקהילה – אנחנו תמיד שמחים לעזור ללקוחותינו להפוך את העולם למקום טוב יותר.

פרויקטים לאחריות חברתית I  מוסדות ציבוריים I  שיווק לארגונים ללא מטרות רווח  I פרויקטים ממשלתיים I  אירועי אימפקט

טקס יום הזיכרון לחללי צה"ל, 2021

ארגון "מסע"

גם השנה, היה לנו הכבוד להפיק את אירוע יום הזיכרון של מסע, תחת הקונספט These Are Our Stories. 
עם 5000 משתפי מסע ומכובדים בקהל ובהם שר התפוצות,  מנכ"ל מסע, יו"ר ההסתדרות הציונות ועוד, ועם קישורים של שידור הטקס למעל חצי מיליון יהודים בכל העולם, 

מדובר בטקס יום הזיכרון הגדול בעולם היהודי! 

על הבמה נערכו ביצועים מרגשים לשירים באנגלית ובעברית, בין היתר בביצוע להקת משתתפי מסע שגובשה במיוחד עבור הערב. 
במהלך הטקס הוקרנו סרטים מרגשים על נופלים מכל העולם, בחיבור לקונספט של הערב וטקסט מרגש הוקרא בארבע שפות, עלי ידי ארבע בוגרי מסע שונים. 

זו הייתה גאווה גדולה עברונו, לקחת חלק פעם נוספת – ביום החשוב הזה

אירוויזיון 2019 בתל אביב

פרומרקט שימשה במהלך 2019 כחברת ההפקה של האירוויזיון עבור 'כאן' תאגיד השידור הישראלי ועבור ה-EBU - תאגיד השידור האירופאי

לצורך ההפקה הייחודית גייסה פרומרקט מאות בעלי מקצוע בכל התחומים החל מאנשי צילום והפקה טלוויזיה, מפיקים ועוזרי הפקה אשר היו צוות ההפקה בפועל של הפרוייקט, ריכזה וניהלה את כלל שירותי התחבורה וההובלה של המשלחות, הייתה אחראית על כלל השירותים הלוגיסטיים בהפקה החל מהזנת אלפי המשתתפים והמשלחות וכלה בבניית המתחמים השונים באקספו תל אביב ועוד.

זו הזדמנות חד פעמית לקחת חלק בהפקה מסוג זה בישראל, הפקה אשר לפי כל הנתונים והתגובות הביאה כבוד גדול למדינת ישראל.

צילום: אוהד קב

חודש הקריאה
2018-2019

משרד התרבות והספורט

חודש הקריאה הישראלי הוא פרויקט שהושק ביוזמת משרד התרבות והספורט. הפרויקט נולד מתוך הצורך להפוך את הספרים לנגישים וזמינים יותר לקהל הרחב. כחלק מפעילויות החודש, הוצע לקהל הרחב לארח משוררים וסופרים לערב מפגש אינטימי אצלם בבית ולהכיר לעומק את כתביהם. לצורך האירוע הקמנו אתר ייעודי להרשמה למפגשים, ודרכו הצלחנו תוך חודש אחד לארגן מעל 480 מפגשים אינטימיים עם סופרים ואמנים בבתים ברחבי ישראל, ולערוך 20 אירועים ציבוריים לקהילה.

פלאש מוב בבן גוריון

רשות שדות התעופה

אף אחד לא ציפה לזה….פלאש מוב ענקי עם למעלה מ-60 רקדנים ואקרובטים, שקיבל את הנוחתים בצורה מפתיעה במיוחד.

Oral B

מברשת שיניים חשמלית לכל ילד

לפי נתוני ארגון הבריאות העולמי, כ-50% מהילדים בישראל עד כיתה ג' סובלים מעששת ומחורים בשיניים. ארגונים ובהם ארגון בריאות החניכיים הישראלי ממליצים על שימוש במברשת שיניים חשמלית כפתרון לבעיה הבריאותית הזו. אל מול האתגרים האלה, השיקה חברת אורל-בי באופן בלעדי בישראל ערכה מיוחדת של מברשת שיניים חשמלית המיועדת לילדים. למארז החגיגי צורף ספר ילדים מושקע ומשעשע שהפיקה פרומרקט בנושא חשיבות היגיינת הפה, הכולל הדרכה לצחצוח נכון בעזרת מברשת השיניים החשמלית. מאז ההשקה, יותר מ-70 אלף ילדים בישראל עברו להשתמש במברשת שיניים חשמלית באופן קבוע.

מנגנים בתחנה

רכבת ישראל ביקשה להשיק פרויקט שידגיש את תרומתה לכלכלה הישראלית ולתרבותה. פרומרקט נרתמה לאתגר ויצרה פרויקט חברתי מיוחד שמטרתו לסייע למוזיקאים לקבל הכרה ולקבל במה ציבורית להופיע עליה

כחלק מהפעילות, מוזיקאים ניגנו בכלים שונים ב-35 תחנות רכבת ברחבי ישראל, וגררו תגובות נלהבות מהנוסעים, לצד סרטונים ויראליים רבים ברשת.

INCLUDAY
כנס הגיוון וההכלה של אינטל ישראל

אלף עובדי ובכירי אינטל הוזמנו ליום מרתק ומעשיר שהוקדש כולו לגיוון והכלה בשוק העבודה

אינטל ידועה כקטר החדשנות של המשק הישראלי וכחברה שתורמת רבות לקהילה. כבעלת תפקיד משמעותי בכלכלה הישראלית, החברה צועדת צעד נוסף אל עבר הקדמה, על ידי חינוך עובדיה ובכיריה לפעול להגברת הגיוון וההכלה בשוק העבודה.

סיירת הנימוסין של
רכבת ישראל

איך מעלים את מודעות נוסעי הרכבת להתנהגויות שכדאי להימנע מהן, ועל הדרך הופכים את חוויית הנסיעה לנעימה ומהנה יותר עבור כולם?

יצרנו קמפיין הסברה תיאטרלי על אופן התנהגות ראוי ונכון, בהשתתפות שחקנים שהציגו בתחנות סצנות קצרות של "עשה" ו"אל תעשה", וגיבינו אותו בפרויקט מיתוג גדול בכל תחנות הרכבת בארץ.

ספריות בתחנה

מטרת הפרויקט היתה להעניק ערך מוסף ותרבותי לנוסעי הרכבת

הזמנו את קהל הנוסעים לתרום ספרים שאינם בשימוש – והקמנו בעזרתם למעלה מ-20 ספריות להחלפת והשאלת ספרים בתחנות רכבת ברחבי הארץ. בנוסף, הצבנו תיבות להחזרת ספרים ואיסוף ספרים חדשים בכל התחנות. הפרויקט זכה להדים חיוביים ולשיתוף רב ברשתות החברתיות.