שיווק חוויתי

פרומרקט מובילה את עולם השיווק החווייתי בישראל למעלה מ-3 עשורים.
עם יותר מ-60 עובדים קבועים ומחלקות קריאייטיב ואסטרטגיה, מנוסות מנצחות, פרומרקט יוצרת חוויות יצירתיות ואחרות עבור מותגים, חברות ועסקים – B2B, B2C וכל תחום אחר, בכל פלטפורמות השיווק, משטח ועד דיגיטל.
אנחנו יודעים איך למקסם קשרי לקוחות ולהפוך אותם לקרובים מתמיד. אנחנו מומחים בתרגום מסרים, ערכים ומטרות של החברה שלכם לכדי חוויה נוגעת ומרגשת שתהפוך אותם לחלק מהמותג.

בזכות ההון האנושי שלנו, השילוב המנצח בין אסטרטגיה, קריאייטיב ויכולות הפקה לוגיסטיות מעולות, אנו מייצרים שינוי של ממש במחשבה וברגש של הלקוחות שלכם.
כל צוותי ההפקה שלנו, ללא יוצא מן הכלל, מתמחים בהפיכת הצרכים והמסרים שלכם לחוויה בלתי נשכחת: מהפקת אירועים, דרך שיווק חווייתי, טיולי תמריץ בחו"ל ועד חופשות חברה בישראל.
זה מה שהופך אותנו למי שאנחנו. זה מה שעושה אותנו – מהנדסי החוויות הטובים ביותר.

SAMSUNG#
FILTER
MARATHON

הפילטרים קמים לתחייה

במרתון תל אביב האחרון בנינו מתחם יריד ענקי שמשתרע על 400 מ"ר, עם משאית שקופה ומטורפת ומוט סלפי עצום שהמתין לרצים בסוף המרוץ.

תחת המותג של סמסונג יצרנו שלושה מתחמי ענק חווייתיים שבהם פילטרים ייחודיים לצילום. אלפי אנשים ברחוב הצטרפו לחגיגת המרוץ ופרסמו אינספור צילומי סלפי מדליקים ברשתות החברתיות.

Orbit Elevator Pitch

החדרת שפת תקשור חדשה מרס מולטיסיילס 2017

אורביט שינתה את השפה הפרסומית שלה, ואנחנו יצאנו להפיץ את המסר החדש, TIME TO SHINE  בהזמנה מבריקה: יש לכם רעיון מדליק? בואו לספר אותו תוך 30 קומות במעלית של אורביט בעזריאלי, מול מצלמה. שלושת הרעיונות המבריקים זיכו את בעליהם בפרסים כספיים גדולים למימוש הרעיון.

קרלסברג
הבירה הראשונה בעולם

כשמותג ענק כמו קרלסברג עושה את הבלתי ייאמן ומצליח לשחזר את בירת הלאגר המקורית שלו משנת 1883, אין ספק שצריך לעשות משהו מדהים.

ידענו שאנחנו חייבים ליצור אירוע יוצא דופן, חדשני ומרתק במיוחד כדי להציג את ההישג ההיסטורי הזה לעולם כולו. כך נולד פרויקט רחב היקף ששילב בירה, תיאטרון, מוזיקה, פנטזיה, היסטוריה והמון המון קסם. האירוע כלל תיאטרון חי של 14 שחקנים, זמרי אופרה, מוזיקה דנית משוגעת בהופעה חיה של צמד פסנתרן וסקסופוניסט, תלבושות היסטריות, תפאורה אותנטית משגעת, תאורה אנרגטית ועוד שורה ארוכה של אלמנטים שהעבירו את הסיפור ההיסטורי של קרלסברג באופן חווייתי ומיוחד. שיא האירוע היה בסדנת הכנה וטעימה של הבירה המקורית מ-1883.

מדרגות עמק

מה יכול להיות יששש יותר מטוסט חם של עמק?

מדרגות נעות שמוליכות אותך ממש עד אליו. פרומרקט יצרה בקניון עזריאלי מהלך שטח עבור עמק תנובה –  חוויה ייחודית ששילובה נראות מיוחדת ומושכת, תחושת פוד אפיל חזקה וחוויית טעימה של טוסט עמק חם וטעים.

NESPRESSO INISSIA
MADE IN COLOR

נספרסו השיקה מכונת קפה חדשה בשלל צבעים INISSIA פרומרקט יצרה חוויית השקה ססגונית במיוחד ברוח המסר: MADE IN COLOR

שיירה ארוכה של רכבי  AUDI ממותגים בצבעי המכונות הגיעה לאתרים הומי קהל, ביניהם אוניברסיטת ת"א ודיזנגוף סנטר, ופינקה את העוברים ושווים בקפה איכותי שצבע להם את היום.

הטעמות FITNESS
פעילות פיזיטאלית

החדרת מיתוג חדש ומתכון חדש אסם 2018

כך מביאים להתנסות במוצרי פיטנס ולחיזוק תדמית המותג: הצבנו עמדות בתחנות הרכבת ובפסטיבל EAT בת"א. לצד הטעמות, הזמנו כל טועמת להצטלם באפליקציה מיוחדת ותמונתה הופיעה על מסך גדול, על רקע קהל המריע לה. התמונות שותפו גם ברשתות החברתיות ולא פחות מ-300,000 איש נחשפו לפעילות!

Adidas
Boost TLV

חנות פופ-אפ

למימוש החסות של אדידס במרתון תל אביב הקימה והפעילה פרומרקט חנות פופ אפ ייחודית שאיפשרה לבאים להרשם למרוץ להתנסות במגוון הנעליים של אדידס והמוצרים הנילווים ולרכוש אותם במחירים מיוחדים. החנות פעלה במשך שבועיים עד למרוץ עצמו וביקרו בה למעלה מ-40,000 איש.

חנות המחזור
של קוקה-קולה

קוקה-קולה השיקה חנות פופ-אפ שמוקדשת לערכים של מחזור ושימוש חוזר.

בחנות הייחודית אפשר היה למצוא פריטי אופנה, מוצרי נייר ותכשיטים – שכולם עשויים רק מאריזות, פחיות ובקבוקים של קוקה קולה. הפריטים הממוחזרים הוצגו בתערוכה מיוחדת, וחלקם אף הוצעו למכירה. מבקרים בחנות התבקשו להביא בקבוקים ופחיות משלהם למחזור, ובתמורה לכל פריט קיבלו קרדיט לשימוש בחנות הפופ-אפ.

הבית החכם
של בזק

איך השקנו וחשפנו את הקהל הרחב למערכת החכמה החדשה של בזק, חברת התקשורת המובילה בישראל - בדרך מקורית ומיוחדת במינה?

חברנו לאיקאה, ענקית הריהוט הביתי, והקמנו דגם של בית מרוהט ומאובזר בפתרונות הטכנולוגיים החכמים והחדשניים מסוגם, מהחברות המובילות בתחום. המבקרים זכו לחוות בעצמם איך זה מרגיש לחיות בבית הכי חכם בישראל.

רשות שדות התעופה
חווית הנעמת זמן הנוסעים

שנה לאחר שנה, כמות הטיסות היוצאות והנכנסות שעוברות בנתב"ג הולכת וגדלה בקצב מסחרר

ככל שעולה מספר הטיסות, כך מתארכים התורים בשדה התעופה ופוחתת סבלנותם של העומדים בהם. בנתב"ג עושים הכול כדי להעניק לעוברים בשדה חוויית שירות חיובית יותר, ואנחנו נרתמנו למשימת שיפור החוויה והנעמת זמנם של הנוסעים – וכבר עשינו זאת בהצלחה גדולה 4 פעמים בשנה אחת!

מאסטרקארד
בשיתוף קניוני BIG

מטיסים אותך לליגת האלופות של אירופה!

מאסטרקארד, מעניקת החסות הראשית לליגת האלופות, ביקשה לפנק את לקוחותיה בכרטיסים לגמר במקום הכי טוב באצטדיון – במבצע פרייסלס. יצרנו חגיגת כדורגל עם רשת מרכזי BIG בכל הארץ, הצבנו בהם תיבות ענקיות עם מאות כדורי-רגל וכל מחזיק מאסטרקרד הוזמן לנחש את מספר הכדורים.

YOLO
לילה לבן

תיאטרון הבימה כבר ידע הרבה הצגות, אבל מחזה כמו זה שהתרחש בלילה הלבן איש עוד לא חווה

מופע וידאו-מאפינג מסחרר ומרהיב ביופיו שהפיקה פרומרקט עבור yolo וריתק אליו אלפי אנשים.

NIKE
FAST LAB

האם תוכלו לרוץ במהירות של קיפצ'וגה האלוף האולימפי ושיאן העולם במרתון?

כך אתגרנו את משתתפי מרתון תל אביב שנערך בחסות נייקי. הזמנו את הרצים ל FAST LAB-בדיזינגוף סנטר שם הם ניסו לרוץ במהירות הממוצעת של קיפצ'וגה, 21 קמ"ש כדי לזכות בזוג נעלי Air Zoom Vaporly 4%.