שיווק קמעונאי

יחידת השיווק הקמעונאי של פרומרקט מתמחה מזה עשרים שנה בבניית חוויות קמעונאיות בנקודת המכירה לצורך הגברת המכירות ובניית מותגים. ביחידה מגוון של אנשי מקצוע מאנליסטים, מעצבים, מתכננים, אנשי קראייטיב ומפיקים הבונים ביחד אסטרטגיות נראות וחוויה בנקודות מכירה שמטרתך לייצר עבור הצרכן חוויה מותגית שונה המעוררת לרכישת המוצרים והמותגים וכמובן בונה את המודעות והעוצמה שלהם.
בנקודת המכירה של היום המאבק גדול. המותגים והמוצרים דמים מאוד והתחרות באמצעות מחיר הוא הפתרון הפשוט אליו בורחים רבות מהחברות. למתכנני ומהנדסי החוויות של פרומרקט הידע הניסיון והיכולת לבנות עבורכם חוויות מעצימות אשר יקחו את המותגים שלכם מאזור מלחמת המחיר לאזור מותגי יותר, חוויתי יותר והיוצר אצל הצרכן קשר והנעה רגשית לרכישת המוצרים.
מחלקת השיווק הקמעונאי של פרומרקט אחראית מזה למעלה מעשור על ניהול חווית המותג של כלל מוצרי ומותגי פרוקטור אנד גמבל בישראל, על ניהול החוויה הקמעונאית בכל חנויות נייקי בישראל כולל טיול מלא בעיצוב והםקת תצוגות חלונות הראווה והקמפיינים השיווקיים בחנות, ובעבר ניהלה את חווית רצפת המכירה ברשת שופרסל, קלאב מרקט, עבדה עבור סופרפארם, רשת דינמיקה, סלקום, אלקטרה מוצרי צריכה ועוד.
המחלקה אחראית לתכנון, אסטרטגיה, קראייטיב והפקה של כלל הצרכים של מותגים בנקודות המכירה.

Procter & Gamble

זה עשרים שנה אחראית פרומרקט על השיווק הקמעונאי של מותגי פרוקטור אנד גמבל בישראל בכל ההיבטים

בנייה ותכנון של מחלקות ברשתות הפארם, תכנון הנראות בנקודת המכירה, תכנון המדף וסידור המותגים עליו, עיצוב סטנדים, ניהול מבצעי מכירה ועוד.

פרוקטור אנד גמבל היא מהחברות הגדולות בעולם למוצרי צריכה, ותפיסתה המתקדמת בשיווק קמעונאי הופכת את העבודה עם מותגיה לאתגר יום יומי מרתק: לפתח, לחדש, להפתיע וליצור את הקמפיינים והנראות הטובים ביותר בנקודות המכירה.

NIKE

פרומרקט גאה לנהל עבור חברת נייקי העולמית את השיווק הקמעונאי בחנויות הרשת בישראל.

במסגרת זו פרומרקט אחראית לעיצוב וניהול הקמפיינים וההשקות בחנויות, הפקת תצוגות מיוחדות, עיצוב אביזרי הנראות והתקשורת השיווקית בנקודת המכירה, שותפות במהלכי יח"צ ועוד.